FAQ

Najčastejšie otázky ohľadom prenájmu áut
Ak sa chystáte prenajať si auto určite je dobré vedieť čo všetko to obnáša a aké budú vaše povinnosti.

Čo je to depozit formou predautorizácie?

Pri každom prenájme áut je nutné zložiť depozit. Depozit vykonávame formou predautorizácie – operácie slúžiacej na blokovanie určitej sumy na karte. Táto operácia je vykonávaná autorizačným centrom kariet príslušnej banky. Po vrátení vozidla v poriadku je tento depozit uvoľnený. (Celá suma predaatorizácie ostáva na vašom účte, ak je auto vrátené v poriadku táto suma je uvoľnená, ak nie slúži ako depozit počas doriešenia poistnej udalosti).

Kedy dostanem depozit spať/kedy bude odblokovaný?
Depozit, ktorý je na Vašej karte zablokovaný, bude z našej strany uvoľnený ihneď po vrátení vozidla v poriadku, to znamená ak je vozidlo vrátené čisté, dotankované a bez nových poškodení. Následne záleží na Vašej banke kedy spracuje uvoľnenie finančných prostriedkov.

Čo mám robiť v prípade, že ste mi depozit odblokovali a peniaze stále nie sú uvoľnené?
V takomto ojedinelom prípade je nutné kontaktovať Vašu banku, spolu s dokladom o odblokovaní, ktorý Vám radi dodáme.

V akom stave je vozidlo pri prevzatí?
Vozidlo dostávate čisté s plnou nádržou. Naše vozidlá sú v TOP stave a staré maximálne 3 roky.

Aké doklady dostávam k vozidlu?
Na začiatku prenájmu dostávate zmluvu o prenájme auta a všetky potrebné doklady (technický preukaz, doklad o povinnom poistení, doklad o diaľničnej známke, kontakt,…)

Aké poistenie je v cene?
V cene je zahrnuté poistenie PZP – poisťovňa KOOPERATÍVA – generálna zmluva. Minimálna spoluúčasť nájomcu je určená podľa zmluvy.

Cena v cenníku je uvedená za 1 deň? Koľko trvá prenájom na 1 deň?
Denný prenájom trvá 24 hodín. Každá cena uvedená v cenníku je denná sadzba pri konkrétnom počte dní prenájmu. (napr. od rána 8:00 hod. do ďalšieho dňa ráno 8:00 hod.)

Do ktorých krajín môžem s vozidlom od Car Care Servis vycestovať?
Vycestovať môžete bez obmedzenia do krajín Európskej Únie s výnimkou Bulharska a Rumunska. S našimi vozidlami je zakázané cestovať na Ukrajinu, do Srbska, Kosova, Bosny a Hercegoviny, Albánska, Macedónska a ostatných krajín bývalého Sovietskeho zväzu.

Môžem vozidlo vrátiť aj neskoro večer alebo cez víkend?
Vozidlo môžete vrátiť aj vo večerných hodinách alebo cez víkend. Môže sa ale stať, že podľa typu prenájmu bude táto služba spoplatnená vo výške 20 Eur – 40 Eur bez DPH. Najlepšie je túto možnosť spomenúť pri objednávke, v nadväznosti na čo Vám bude vypracovaná konkrétna cenová ponuka.

Ako môžem platiť za prenájom?
Za prenájom môžete platiť v hotovosti alebo kartou – debetnou alebo kreditnou /VISACARD,MASTER CARD, MAESTRO nie cez AMERICAN EXPRESS alebo Diners Club./

Kde si môžem prevziať vozidlo?
Vozidlo si môžete prevziať na našej pobočke v Ivanke pri Dunaji, Vozidlo Vám ale tak isto vieme pristaviť na adresu podľa Vášho výberu. Táto služba môže byť v závislosti od doby prenájmu, termínu prenájmu a typu vozidla spoplatnená.

Dostávam k vozidlu aj diaľničnú známku?
V rámci prenájmu dostávate diaľničnú známku platnú na území Slovenskej Republiky a Rakúska.

Čo mám robiť v prípade poistnej udalosti?
V každom prípade je v prvom rade nevyhnutné kontaktovať naše servisné oddelenie (kontakt dostávate na začiatku prenájmu) a následne políciu SR.

V akom časovom predstihu je potrebné si vozidlo rezervovať?
Naša spoločnosť pracuje v rezervačnom systéme. Vozidlo je vhodné rezervovať si v dostatočnom časovom predstihu. V prípade potreby súrneho prenájmu je najlepšie zavolať na jedno z čísel našej spoločnosti a informovať sa ohľadom vozidiel, ktoré sú práve k dispozícií.

Sú vozidlá, ktoré sa nachádzajú na webovej stránke, všetky voľné?
Na webovej stránke spoločnosti v sekcii Cenník sú uvedené všetky vozidlá, ktoré má naša spoločnosť vo vozovom parku. Neznamená to, že sú všetky voľné. Túto skutočnosť je najlepšie overiť si telefonicky alebo emailom.

Sú obmedzenia na typ vozovky / ciest, na ktorých môžem alebo nemôžem používať vypožičané vozidlo?
Naše vozidlá je možné používať len na oficiálnych cestných komunikáciách. Je zakázané šoférovať akékoľvek naše vozidlo po vedľajších alebo poľných cestách.

Kedy je moja objednávka potvrdená?
Rezervácia, ktorú vypĺňate prostredníctvom našej stránky, je predbežná. Do 24 hodín Vás bude kontaktovať naše rezervačné oddelenie s konkrétnou ponukou na vozidlo. Rezervácia je potvrdená až po zložení depozitu 100 Eur – formou preduatorizácie/blokácie na karte, alebo v hotovosti na našej pobočke. V individuálnych prípadoch, kedy karta klienta neumožňuje vykonať transakciu predautorizácie, je možnosť tento depozit zložiť vkladom na účet spoločnosti Car Care Servis s.r.o..

Cena je vrátane DPH?
Naša spoločnosť je platcom DPH. Všetky ceny na stránke sú uvedené bez DPH.

Čo mám robiť keď si potrebujem prenájom vozidla predĺžiť?
Čo najskôr ako je to možné je potrebné o tejto skutočnosti informovať naše rezervačné oddelenie a overiť si či je možné prenájom predĺžiť – najneskôr minimálne 24 hodín pred pôvodným termínom vrátenia vozidla.

Čo sa stane v prípade, že mi mešká lietadlo, vlak, autobus, … ?
V prípade meškania autobusu, vlaku alebo lietadla je účtovaný poplatok za čakanie. Čakanie do 1 hodiny je akceptované. V prípade, že prilietate, všetky poplatky, ktoré vzniknú nie Vaším zavinením si môžete uplatniť u leteckej spoločnosti.

Aký je minimálny vek potrebný na prenájom vozidla?
Minimálny vek je 21 rokov, šofér musí byť držiteľom vodičského preukazu min 1 rok.